13 Aralık 2016 Salı

Ya Cami Ya Vedud Esmasının Sırlarından (Ayrı Olanları Birleştirir)

O peygamber de kendisine Rabbinden indirilene iman etti, Mü’minler de (onlardan) her biri Allah’a, onun meleklerine, kitaplarına, peygamberlerine inandı.”Onun (Allah’ın) peygamberlerinden hiç birini diğerlerinin arkasından ayırmayız (hepsine inanırız), dinledik, (kabul ettik) emrine itaat ettik, Ey Rabbimiz, mağfiretini isteriz. Son varışımız ancak sanadır” dediler.

Allah hiç kimseye gücünün yeteceğinden başkasını yüklemez. Herkesin kazandığı hayır faidesine, yaptığı şer kendi zararınadır. “Ey Rabbimiz, unuttuk, yahut yanıldıysak bizi tutup sorguya çekme. Ey Rabbimiz, bizden evvelki ümmetlere yüklediğin gibi üstümüze ağır bir yük yükleme, Ey Rabbimiz takat getiremeyeceğimizi bize taşıtma. Bizden sadır olan günahları sil, bağışla, bizi esirge. Sen mevlamızsın bizim. Artık kafirler ruhuna karşı bize yardım et.

Her gün 100 yada 1000 defa YA CAMİ YA VEDUD zikrini  ayırmadan birlikte çeken kimse niyet ettiği kişiyle birleşir ve asla ayrılmaz. Tılsım(Sihir) etkisine sahiptir, çok güçlüdür. (  Erkekler için okuma yapanlar JÜPİTER, kadınlar için okuma yapanlar VENÜS gezegeninin saatinde yapmalı) )Bu gerçekten çok önemli bir tertibdir, bu kadar güçlüsü bence yok!!! Neden bu kadar güçlüsü yok dediğimi size açıklayayım..Eşimle on yıldır belki elli defa ayrılıp ayrılıp barıştım. Dua sitelerinde verilen her uygulamayı yalan yanlış yaptığım için işlerim hep arap saçına döndü, her şey çok daha kötü oldu. Bu ilişkiyi artık yürütemeyeceğimi düşünerek iki yıl önce kendisinden tamamen ayrıldım ve bundan sonra ona sadece öldüğünü duyunca bir Fatiha okurum diye kendime söz verdim.

Artık hayatımda kesinlikle ona yer yok çünkü o beni haketmiyor diye düşünürken, esmalarla ilgili  bir çok kitap  aldım ve okudum. Onlarda yazan ''Ya Cami Ya Vedud'' esması büyü gibi etkilidir, kimin için okunsa iradesini etkiler size bağlar gibi şeyler yazıyordu. Hayatınıza aşkı sevgiyi çekmek için okuyabilisiniz yazıyordu. Ben de ''Rabbim hayatıma sevgiyi aşkı çek mutlu olayım'' niyetiyle açık günlerde(duaların kabul olacağı özel günlerde açık günlerde(Açık günler bloğumda ücretli bir uygulamadır isteyenler mail adresime msj göndererek alabilirler, astroloji ile ilgili bir çalışmadır)  jüpiter, güneş, venüs, merkür, kamer gibi güzel etkisi olan gezegenlerin saatinde 100 defa bazen 1000 defa okumaya başladım. Çok kısa sürede eşimle barıştım ve onun yüzde yüz bana ve evine bağlı bir insan olarak değiştiğini gördüm. Zaman içerisinde esmalarla her şeyin mümkün olduğunu görüyor insan..Eğer hava grubuysanız bu tarz okumalarda daha başarılı olursunuz en azametli burçlar hava grubundakillerdir yani Kova-Terazi-İkizler. Şanslıyım Kovayım yükselenimde Terazi :)Astrologlara göre bu özellikler medyumluk yeteneği doğuştan gelen Allah vergisi özel  yetenekler, ama çok çalışıp sanırım bu da geliştirilebilir, çok esma çekmek bizleri enerjisel olarak güçlü kılıyor sonuçta..

Bu inanılmaz olayları yaşadığım için, bence bu kadar güçlüsü yok dedim. :) Bu esmalardan hemen fayda gören de var zaman içerisinde fayda görende. Herkes de aynı sürede etki etmiyor, yaptığım ücretli çalışmalarımda da gözlemlediğim bu oldu..İnançlı insanlarda daha etkili oluyor her şey bu muhakkak. Allahın ol demesi de en önemli faktör... Esmalarımı çok uzun yıllardan beri hiç bırakmadan okuyorum ki bu enerjilerimi her zaman korumak adına..

Bununla birlikte her gün kamer(Ay) saatinde 336 defa Ya Musavvir esmasını da çekmenizi öneririm, bu esmada da çok sırlar gizli, geçmiş mutlu günlerimizi bize tekrar hatırlatma özelliği var, eşiniz sevdiğiniz hep güzel şeyleri hatırlıyor ve sizi çok beğeniyor. Bu esmanın ruhanileri çok güçlü.. Ben de her zaman mucize sonuçlar verdi. Umarım yaşadıklarımı anlatmam size biraz umut ve moral olmuştur..

Herkesin en kısa sürede eşiyle sevdiği ile barışmasını ve bir daha hiç ayrılmamasını temenni ederim. Tüm güzellikler sizlerin olsun.

Dualarınızın daha çabuk kabul edilmesi için 7defa Ya Vehhap ve 180 defa da Ya Semiu esmalarını da okuyalım.

Büyü  uygulamalarından uzak duralım (taşın altına bastır, mezara göm, ipe düğüm at, tılsım yaz vs gibi uygulamalar hem çok günahtır hem de sağlığa zararlıdır, cinlere karışma, musallat durumları yaşanabilir).

En güzeli Esmalar ve surelerden yardım almak ve Allahtan istemektir..Unutmayalım dualar kaderimizi değiştirir, hayatımızı güzelleştirir.

 Sevgilerimle...

Alara Ünlü

 

El-Cami Esması

Günü: Perşembe
Ebced Değeri: 114

Dört büyük meleğin ( Cebrail a.s , Azrail a.s , Mikail a.s , İsrafil a.s ) baş harflerinden oluşan nurlu ve birleştirici bir esmadır. Cinsi, ırkı, dini ne olursa olsun bütün herkesi biraraya toplayacak olan. O ne büyük bir kudrettir ki hem dünyada hem ahirette herkesi bir araya getirir. Onda mesafe, zaman, mekan yoktur. Kalpleri birleştirir. İbadette, toplantıda, aile de her nerede olursa olsun bu isim altında birleşirler. Zıt kalpleri bile birbirine çekme kudreti vardır. Dilediğini buldurur, dilediğini sevdirir, dilediğini biraraya getirir. Sevgi, birlik, düzen sağlar…   



Ücretli çalışmalarım için ulaşabilirsiniz.İletişim: alaraunlu385@outlook.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder